12/30/10

Nama ALLAH pada kasut Warrior

Insya-Allah pada kali ini aku akan berkongsi sesuatu pendedahan dengan anda. Aku dapat merasakan, ramai yang sudah tahu tentang perkara ini. Tetapi pada pemerhatian aku selama ini, masih ramai juga yang masih tidak tahu lagi mengenai perkara ini.


Pendedahan apa?

Sempena musim persekolahan bermula, aku pun akan buat satu pendedahan mengenai kasut sekolah  yang berjenama 'Warrior'. Sejak aku sekolah rendah sehinggalah aku habis sekolah, sememangnya kasut jenama ini sangat popular dan mendapat tempat dalam kalangan pelajar-pelajar. Kasut ini menjadi pilihan para pelajar kerana ia menjadi trend pemakaian kasut jenis tersebut dan harganya yang bersifat ekonomi. Jadi, tidak hairanlah, memang ramai si pemakai kasut ini terdiri dalam kalangan pelajar sekolah harian.


Mulakan!

Sebenarnya aku menyedari kalimah Allah S.W.T pada kasut 'Warrior' ni sejak aku sekolah rendah lagi. Setelah diamati, memang tidak syak lagi, itulah kalimah suci ALLAH S.W.T !!!.


Nak bukti?

Ok, aku akan lampirkan beberapa gambar yang aku tangkap di kedai pakaian di pekan Baling. Semasa adik-adik aku sibuk memilih baju sekolah mereka, aku mendapat idea untuk tulis pendedahan ini. Aku ambil handphone mama aku dan tangkap beberapa keping gambar sebagai bukti.


Ini dia!!!

buktinya!!


lihat logo asal

sekali tengok macam kasut biasa-biasa je..


dekat tapak tempat nak pijak pun ada logo berserta kalimah Allah S.W.T



p/s: Jadi, kalau siapa yang belum beli lagi, boleh la cuba elakkan tetapi kalau dah beli, cubalah buang kalimah suci itu bagi mengelakkan ianya dicemari. Andainya pendedahan ini ada kesilapan, tegur tau!!


Wallahua'lam




Muhammad Iqbal,

Baling,Kedah.

11 comments:

  1. try tanya ustaz, haa tgk dia kata pa..

    ReplyDelete
  2. salam..
    pulak dah??
    apa kata kita
    BOIKOT ramai-ramai..

    ReplyDelete
  3. :) duh... ada2 saja ya....
    salam...

    ReplyDelete
  4. haha...kadang2, benda2 macam ni lebih kepada provokasi saje..terpulanglah

    ReplyDelete
  5. betul ke?
    sometimes kita terlampau byk imaginasi...awan macam ni mcm nama Allah, croc nama Allah..hai penat la camtu
    mmg terlampau byk lagi cara dia nak sesatkan kita ok...tapi aku xrasa ni salah satu daripadany

    ReplyDelete
  6. satu shj yang blh disampaikan di sini..Allah itu adalah sempurna..

    ReplyDelete

Apa buah kata anda?


Page Blog ini : Fb Page

Twitter Saya : My Twitter